Tur?

Ibland blir man ju begåvad med det mesta! Tony fick ju magsjuka för ungefär 2 veckor sedan. Jag klarade mig! Sen fick han magsjuka en gång till... Trodde jag klarade mig även denna gång, men ack så jag bedrog mig. Tur är väll? att hittills, har jag inte spytt något iaf! Men med magkrämpor och illamående, (som om jag inte har nog med det annars...)  feber och denna förbannade halsbränna kan man ju hålla sig för skratt. Och ungen härjrar på som aldrig förr. Kan nästan omöjligen ligga på rygg, och heller inte på sida, då halsbrännan blir minst 7 gånger värre. Sitta orkar man ju göra en stund...

Fast jag överlever nog! Tur att jag har världens bästa sambo <3 Och världens bästa hundar, som bara ligger snällt bredvid mig och tycker att det är helt ok att bara ligga inne en heel dag! Det är tur det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0