Inredning

Inredning är kul, speciellt om man hade massor av pengar! För inredningen måste ju gå ihop med resten liksom, och oftast måste man ju då göra om huset... Så är det i min värld iaf! Det va ju så förr i tiden att man renoverade sönder de stackars husen! Och det är svårt att få till dem igen. Jag själv är verkligen ingen expert inom området, men jag tycker man måste förvalta gamla hus. Och det är ju där det oftast spricker, och det va nog så förr i tiden också, det är ju så dyrt :(

I mitt nästa hus, tänkte jag mig att jag skulle förvalta tillbaka det till dess ursprung, fast i mordern tappning, inte lätt! Bara att hitta fönster är ju en djungel! Och de flesta fönstren idag är ju "vippfönster", hatar sånna! Tacka vet jag vanliga hederliga kopplade fönster! Och nu ska jag ha 4-lufts fönster... ojoj, dyrt blev det. Men, det är ju tänkt att jag ska bo där lite längre än här, så det får ta tid, med renoveringen! Kanske...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0