Funderingar...

Har haft en låååång frukost, det är det bästa när man för en gångs skull vaknar i skaplig tid och kan äta i lugn och ro, utan att förstöra hela dagen... Jag tar nästan alltid låååånga frukostar! Finns ju inget sämre än att hasta i sig frukosten! Undrar varför jag aldrig kliver upp ur sängen annars och har långfrukostar?

Så nu sitter jag här, har avslutat frukosten, och har hela dagen framför mig! Undrar vad jag ska göra? Skulle vilja kolla in lite tapeter... men det känns egentligen så avlägset att det inte nån idé. Jag blir bara otålig då! Så det blir nog det vanliga, städa... och träna lite tervprinsessa ;)

Har nog fått mig en ny hobby också, bråka med föräkringskassan... har inte ens kommit in i rullarna förrän de börjar... Känns som en bra start! Ja, det är bara att hoppas att det va en engångsföreteelse och det flyter på smidigt sen! Hehe.

Så ska jag betala räkningar å då. Vet inte varför jag alltid drar mig för att göra det, det är sååå tråkigt. Fast känslan när man är klar är ju fantastisk, konstigheter man har för sig! Funderar också varför skåpet är blått...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0