Värme!

Beställde mig en snäll unge, och fick det! Vad mer kan man önska sig? Ingenting! Fast, det hinner ju ändra sig... Men jag har hoppet ;)

Han heter fortfarande ungen, har inget namn än! Det kanske kommer, eller inte!

Ungen har iaf redan varit ute i skogen för hundträning, och varit på bal! Han skötte sig exemplariskt. Det känns bra. Det jobbiga är just att komma iväg, men sen går det ju bara av farten, än! Och den snälla pappan är ju hemma än också, då går ju allt lätt!

Tervprinsessan och de andra två lurvana sköter sig exemplariskt också! Men speciellet tervprinsessan, hon är ju i allra bästa ålder och har massor av spring i benen! Visst har hon fått stimulans, men kanske inte alltid så mycket som egentligen behövs... Men hon sköter ju sig bra ändå! Lite damp får man räkna med ;)

Borde ha börjat flyttpackat idag. Systeryster kom hit för just det, men, vi åt lunch och åkte och badade istället! Eller, Tony badade, jag badade hunden och Systeryster va... sällskapsdam? Är lite sur för att jag inte får bada. Gårdagen och dagen har bjudit på en enorm värme, för årstiden, över 27 grader =) Det är tur att man får vara hemma!

Ja, men jag har iaf 12 flyttkartonger, blir bra till helgen och värmen som skulle bli då =P


Kommentarer
Postat av: linnsan

vad underbart.. vi vill gärna se er lillprins på bild eller sväng förbi oss när ni hälsar på stolta mormor.

Hoppas allt är bra med er

kram Linn

2011-06-09 @ 09:15:56
URL: http://linnsan77.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0