Det blir aldrig som man tänkt sig

Första mars idag, tänk vad tiden går! Ljust ute är det också, skönt! Ja, egentligen är det bara 2 dagar till semester... men, är hemma! Har antagligen lyckats fått ett ligament att brista eller nå. Så ja, hemma och har förbannat ont. Jag som sett fram emot semester och ork till allt roligt jag ska göra ;) Nu är det föroppningsvis så att värken försvinner och jag kommer att må bra, men det känns ju lite hopplöst just nu :(

På lördag är det tänkt att vi ska göra ett inträdesprov till försvarsmakten, så jag hoppas verkligen jag är bättre till dess, mycket bättre! För jag måste åka ändå! Måste ju passa på när det erbjuds ;)

Ganska påfrestande att vara hemma, när man inte är sjuk på det viset. Idag har det ju varit strålande sol också, perfekt sparkväder! Men jag är inte så rörlig, känner mig som en 300 åring. Det som är smärtfritt är att sitta still, hur kul är det på en skala? Och tv:n har ju hjärnsläpp, så har jag tur har jag tv 4, annars är det tomt med kanler! För att läsa böcker måste jag vara mer fysiskt aktiverad, blir så rastlös och läser inte annars, utan bara ögnar igenom, hmm, ja det blir inte som man tänker sig... men pigg är jag ju iaf =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0