Då va det dax!

Tervprinsessans päls är överallt utom där den borde va... på henne! Blää, när en terv fäller så fäller den. Fördelen är dock att det händer endast 2 gånger per år, annars sitter den fast. Det kan man inte säga om korthåren, de fäller mer eller mindre jämt! Jag är väl medveten om att sessan fäller just vid den här årstiden, lagomt till Stora Stockholm, så hon är inte så där direkt vacker då. Ändå anmäler jag dit. Ändå blir jag lite besviken när fällningen är i gång! Hoppet är ju det sista som överger en... Jo.
.
Lunchen idag blev en hallonsmoothie, med vaniljpulver. Rätt bra grej det där med vaniljpulver tror jag!

Annars väntar en joggingrunda! Det är dax att röra på fläsket nu efter ett års uppehåll! Undrar hur långt jag orkar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0