Sökträning igen!

Har tränat sök nu på em! Tycker det är grymt roligt, både jag och den galna terven! AnnaCarin och Sune va också med och tränade. Snälla Tony och Bea ställde upp som figgar! Jag är ju ganska ny inom området så man gör många misstag. Fast det är väll av dem man lär? eller hur det nu va? Ska göra en till sökruta, på barnvagnsvänligt ställe, som är större än den jag gjort nu. Ska nog markera ut mer nogrannt också, så man slipper fundera på vart figgen är så man verkligen kan göra raka skick! Och hoppas att man kan få till flera träningar! Det är ju nackdelen med söket, att man inte kan göra det själv, som med spåret. Men häest ser man ju till att nån annan lägger spåret åt en... så jaja ;)

Nä, nu ska jag göra det tråkiga... handla och städa... Tervprinsessan har ju börjat fälla, hmmm. Behövs ju dammsugas lite oftare då! Handla är ju bara såå tråkigt... men ack så nödvändig.

Så hopp i duschen med mig... man måste ju lukta bättre än jag gör nu om jag ska till stan, hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0