Vad ska jag bli när jag blir stor?

Eftersom jag får ångest av bara tanken på mitt jobb, måste jag verkligen hitta på nått ju! Eller så är det som vanligt, man vänjer sig sakta men säkert med tanken och det rullar på i gamla spår.

Grejjen är ju att man inte törs, fast å andra sidan vet jag ju inte va jag inte törs heller, vad ska jag bli?

Golfproffs då?

Fast det innebär ju en massa resande, det är drygt tycker jag. För man kan väll inte spela enbart i Sverige om man ska bli proffs... Fast annars är det ju närma till golfbanan, skulle kanske kunna göra en egen också!

Men, jag är för gammal, för att göra nån form av karriär! Å jag har absolut ingen lust att plugga i en evighet, för att sen kanske få ett jobb jag förhoppningsvis trivs med...

Nä, hemmafru, det är min melodi det, kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0