2+2

Det är resultatet av Tervprinsessans bäbisleverans. Lagomt. Och en till mig!? Kanske.

Blev lite glad alldeles nyss. Blev förresten lite glad härromdagen också, då deklarationen kom. Skulle få tillbaka ganska mycket på skatten! Men hur som klev jag upp på vågen nyss. Äntligen har det hänt nått. Trots allt fikande. Så ja, jag hinner knappt blinka så kanske vågen visar nått helt annat igen. Min våg har en tendens att göra så. Fel på vågen? Men det finns kanse hopp för beach 2012 ändå ;) Nu lite grötfrukost, sen blir det promme. Måste promenera minst 15000 steg för att få en aktivitetshöjning och en eventuell viktnedgång... Så är det när man vägrar gå på gymmet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0