Dag 2

Jobbigt. Tänker på mat hela tiden. Känner ett otroligt sug. Men än så länge har jag inte ätit några kolhydrater. Eller, jo det är klart jag har, men jag har undvikit de stora posterna, som pasta, potatis, ris, bröd, socker osv. Tänk om man skulle vara allergisk mot kolydrater, finns inte mycket kvar att äta då inte... ;)

Fast jag har ätit en banan. Men jag tillåter mig själv frukt.

Funderar på vad jag ska äta härnäst, fast jag precis kommer från matbordet... Besatt eller besatt? För jag är ju inte hungrig. Bara sugen, eller det är väll hjärnan som vill ha sitt socker.

Kämpa på?


Kommentarer
Postat av: Linda

Några dagar tar det innan sockersuget försvinner !!

Skönt när det är borta iaf !



Kram Linda

2012-02-23 @ 08:40:02
URL: http://lindamjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0