Så där ja!

Äntligen har man fått systeryster dit man vill! Hon har skaffat hund =D Och inte vilken hund som helst heller. Utan en alldelles väldans bra liten whippet! Så jo, jag är ju ganska avis. Tänk att få ha en alldeles egen whippet! Nu va det ju så att under den stackars whippetens första besök här i dårhuset hann ju den söta lilla tevprinsessan göra ett hål i näsan på den extremt vackra lilla whippetdamen, skäms på oss... Men det gick ju bra, den extremt vackra lilla whippetdamen har mer skinn på sin näsa, tro mig! De är inte så ynkliga som de ser ut...
 
 Och kanske jag får ihop mitt sökgäng =) Det hoppas jag iaf!
 
Måste sända en tanke till finaste Aleine som fick vandra vidare till hundhimlen igår <3 :,(
 
Men min förhoppning är att matten snart är på banan igen, även om det är tungt just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0